Krvácení po zavedení nitroděložního tělíska

Dobrý deň, 12.10.2007 mi zaviedla pani gynekoložka mat.teliesko po zavedení som krvácala mesiac a šla som na kontrolu tam mi bolo povedané že krvácanie je normálne ale ani po 2mesiaci som neprestala krvácať šla som teda k inému gyn.predpísal mi :norethisteron,dicynone,ascorutin 4.12 som dostala menzes 11.12 skončila a 18.12som začala krvácať znova.Tak by ma zaujmalo či je to normálne skoro 3mesiace krvácať.Za odpoveď Vám ďakujem

Odpověď odborníka:

Dobrý den, Zuzano. Krvácení v souvislosti se zavedením nitroděložního tělíska nebývá neobvyklé. Pokud však krvácíte více jak 3 měsíce, doporučil bych zvolit jiný typ antikoncepce. Pokud trváte na této, dokud se stav neupraví, zůstaňte v intenzivnější péči gynekologa.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: