Krvácení před menstruací přes ha

Dobrý den, mám pravidelnou menstruaci, 28 dní a beru HA Jeanine. 5 dní před očekávanou menstruací se mi však objevilo slabé krvácení. Pohlavní styk jsem měla 5. den cyklu, tedy v pauze braní HA (otěhotnění se mi proto zdá hodně málo pravděpodobné při pravidelné ms a přes Jeanine), ale potom jsem si vzpomněla, že 3 dny před pauzou jsem si vzala trochu víc slabého projímadla Duphalac a brala hodně živočišného uhlí, kvůli zažívacím problémům. Při posledních dvou tabletkách platíčka jsem však už nic nebrala a tabletky se musely vstřebat. Nejsem si úplně jistá, jestli bych nemohla být těhotná a nejednalo by se tedy o zahnizďování vajíčka (19. den oplodnění - poněkud pozdě) nebo jestli to je spíš jiný problém. V posledních dnech jsem moc nejedla a hodně zhubla (možná zbytečná informace, nevím). Děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, otěhotnění je skutečně nepravděpodobné, pokud pravidelně užíváte antikoncepci. Vyloučíte ho však provedením těhotenského testu, případně i opakovaným. Pokud těhotná nejste a přesto se budou opakovat obtíže s krvácením, poradíte se se svým lékařem.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x