Krvácení při antikoncepci

Dobrý den,před dvěma dny jsem si zapomněla vzít anti,vzala jsem si ji tedy druhý den ráno a přes den jsem začala trochu krvácet,pak jsem si vzala ten další večer..ale krvácela jsem i včera.Užívám lindynette 20.Co to znamená? Někde jsem četla že je to normální..ale beru prášky už 4. měsíc a poprvé jsem zapomněla si ho vzít...

Odpověď odborníka:

Je to dáno poklesem hormonálních hladin, do konce tohoto cyklu pro jistotu požívejte ještě kondom. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Nezaměňujte anxiolytika s antidepresivy
Články: Nezaměňujte anxiolytika s antidepresivy
Anxiolytika a antidepresiva...
Mravenčení končetin – pouze nepříjemný příznak?
Články: Mravenčení končetin – pouze nepříjemný příznak?
Brnění je nepříjemný pocit...
Osteoporóza
Články: Osteoporóza
Osteoporóza, lidově...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Imunologické vyšetrení
Články: Imunologické vyšetrení
Imunologické vyšetření se...
Antidepresiva: v psychické nouzi pomáhají, ale jen při správném užívání!
Podezření na kýlu? Poraďte se on-line!
Články: Podezření na kýlu? Poraďte se on-line!
Kýly patří k nejčastějším...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: