Krvácení při antikoncepci

Dobrý den, mám už delší dobu problém. Je mi 19 a antikoncepci beru od 16 let. Svou prví antikoncepci stáhli z trhu, tak mi dal gynekolog jinou, ta mi nevyhovovala, tak asi už rok mám opět jinou. Asi tak jednou za 3 až 4 měsíce mám slabé krvácení i mimo menstruaci. Mám zajít za svým lékařem, nebo co by to mohlo být? Předem děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, v rámci prevence nebo návštěvy pro nový recept navštívit gynekologa a vyšetřit. Příčin může být mnoho a nelze v tomto rozsahu vše popisovat. Záleží, kdy se nepravidelné krvácení objevuje (před menstruací, po menses) a jaké jsou další souvislosti (infekce, viroza, styk apod.)

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: