Krvácení při ha

Dobrý den, je mi 24 let, po dlouhé době jsem si nechala předepsat opět hormonální antikoncepci Minisiston a začala ji užívat první den cyklu 29.1. Trápí mě to, že dodnes (9/2) mi krvácení nepřestalo. S minisistonem zkušenosti mám (brala jsem jej před 3 lety po dobu asi jednoho roku). Jak to můžu zastavit? Nebo mám počkat do další periody a doufat, že to přestane? (mám anémii a nevím jestli mi takové dlouhé ztráty krve nemohou nějak uškodit). Předem děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Pokud krvácíte tak dlouho je potřeba vyšetření včetně ultrazvuku a je na místě úvaha o změně preparátu. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: