Krvácení při ha

Menstruaci jsem měla před 14 dny, když si vezmu HA tak cca do 2 hodin začnu krvácet, ale večer už je vše zase v pořádku. Užívám HA mirelle asi 2 roky a toto krvácení mi trvá už týden jinak bylo vše v pořádku... Chci poprosit o radu a jestli případně nemám navštívit svého gynekologa nebo i vysadit HA. Děkuji za odpoveď

Odpověď odborníka:

Veroniko,
tento měsíc pokračujte v antikoncepci. Pokud by se potíže opakovaly i příští měsíc, kontaktujte svého gynekologa.

S pozdravem

prim. MUDr. Pavel Texl
prim. MUDr. Pavel Texl

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Sanatorium Helios

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Trombóza a embolie
Články: Trombóza a embolie
Hluboká žilní trombóza a...
Nikotin zužuje vaše cévy na dlouhých dvacet minut…
Články: Nikotin zužuje vaše cévy na dlouhých dvacet minut…
Skutečnost, že kouření...
Porucha jater se projeví i na rukou
Články: Porucha jater se projeví i na rukou
Jaterními chorobami, ať už...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Bronchitida (zánět průdušek)
Články: Bronchitida (zánět průdušek)
Pod pojmem bronchitida se...
Opiáty na cestě historií lidstva – I. část
Články: Opiáty na cestě historií lidstva – I. část
Opiáty a opium samotné jsou...
7 800 Tipů kam na výlet z celé ČR
Turistikou ke zdraví s Turistika.cz
Naposledy čtené: