Krvaceni pri hak

Dobrý den, už téměř rok užívám HAK Jeanine, jsem spokojena a zatim nenastaly zadne problemy. Kvuli prazdninam a dovolenym jsem uzivala dve platicka bez prestavky a treti jsem zacala brat take hned po dobrani druheho. Vcera jsem si z nej vzala devatou pilulku a v noci jsem zacala krvacet. Muzu ted 7 dni vysadit nebo mam pokracovat a dobrat cele platicko? Moc dekuji za odpoved.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, Sáro! Nemohu Vám na dálku poskytovat návod, jak v konkrétním případě postupovat. Podobné zásahy do menstruačního cyklu, jako popisujete, jsou možné, ale vždy je provádějte až POTÉ, co s gynekologem proberete tuto možnost. On zná Váš zdravotní stav, normální cyklus i Váš preparát.

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: