Krvácení při pohlavním styku

Dobrý den, chtěla bych se zeptat na Váš názor a požádat o radu. Je mi 26 let a od 20 jsem brala HA Femoden bez vedlejších účinků, ale v březnu 08 jsem začala špinit a při styku i pouhém vzrušení krvácet ( s vědomím doktorky jsem brala půl roku bez pauzy). Po vysazení HA krvácení při styku ustalo, špinění 10-7 dní před menstruací - řešeno Utrogestanem -víceméně uspěšně. Od července opět při styku špiním a posledních 14 dní při něm krvácím- četnost styku je minimální. Ve většině případech a polohách také bolestivý.Doktorka udělala cyto, změřila hladinu prolaktinu i ultrazvuk, ale pry je vše v pořádku a chce to jen čas, tak nevím co dělat opravdu je to pouze záležitost času? děkuji za odpověď, dita

Odpověď odborníka:

Dobrý den, pokud je cytologie, ultrazvuk, prolaktin v pořádku a ani vyšetření v zrcadlech neukázalo příčinu krvácení (tj.nebylo nic - trhlina, eroze, vřídek apod. - nalezeno na poševních stěnách či na děložním čípku), stav je skutečně pravděpodobně způsoben hormonální nerovnováhou a časem by se měl upravit. Nicméně - jakmile byste měla jakékoli pochybnosti a především jakmile by se charakter a síla krvácení jakkoli změnila nebo pokud by se objevily jakékoli jiné obtíže, informujte o tom svou gynekoložku.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: