Krvácení při spojování blistrů hak

Beru antikoncepci Yadine už asi 8 let Teď kvůli dovolené beru dva měsíce prášky bez pauzy. Na začátku druhého mesice asi tak týden se mi spustilo slabé krvácení. Prášky beru pravidelně akorát mám teď hodně stresu v práci. Může to být tím ze jsem neudělala 7 denní pauzu? Někdy si to tak prodluzuju, ale ještě jsem nekrvacela. Nebo je čas vyměnit antikoncepci? Na pravidelné kontrole jsem byla v červnu a vše je v pořádku.

Odpověď odborníka:

Kateřino, nejspíš se bude jednat o normální stav. Tzv. krvácení z průniku se běžně při spojování blistrů popisuje. Stres může také hrát svou roli. Jestli bylo na poslední gynekologické kontrole vše v pořádku, neznepokojujte se. Pokud nebudou jiné obtíže, vyčkejte do další pravidelné gynekologické kontroly. V opačném případě vyhledejte gynekologa dříve. S pozdravem MUDr. Barbora Bačová

MUDr. Barbora Bačová
MUDr. Barbora Bačová

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Klinika pracovního a cestovního lékařství Fakultní nemocnice Královské Vinohrady v Praze

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: