Krvácení v těhotenství

Dobrý den,jsem v 7.tt a včera jsem začala zničehonic silně krvácet.Neměla jsem přitom žádné bolesti.Lékař mě řekl že mimi je v pořádku ale příčinu krvácení mě neobjasnil.Rekl jen že to muže být potrat ale že třeba to bude v pořádku..Napsal mě Utrogestan,Kanavit a Ascorutin a mam mít klid na lužku.Přestala jsem sice krvácet ale stále špiním jakoby sraženou krev.Mužete mě prosim napsat z jaké příčiny jse mohla začít krvácet?Mám strach že se krvácení znovu objeví..A zda se muže Utrogestan užívat v těhotenstvi perorálně?Doktor mě to tak předepsal ale v návodu je že v těhotenství se užívá pouze vaginálně.Muze to miminku uškodit?

Odpověď odborníka:

Dobrý den, dodržujte přesně to, co řekl pan doktor - klid na lůžku a užívání Utrogestanu tak, jak vám předepsal /jde jej užívat jak ústy tak do vaginy/, další léky taky berte přesně podle předpisu, nic se vašemu miminku nestane - všechny léky jsou bezpečné, naopak, mají zabránit dalšímu krvácení. Pokud miminko přežilo krvácení, na dalším ultrazvuku uvidíte sama, co se v děloze děje, určitě bude již vidět srdíčko. Do té doby musíte vydržet, nic jiného se dělat nedá a příčina krvácení se prostě zjistit nedá, i kdybyste stokrát chtěla - někdy se to tak stane. Věřím, že všechno bude OK, jen ležte a myslete pozitivně, strach ničemu neprospívá - ani miminku ani vám ne. Hezký den.

 
Líbí se vám odpověď?
+10 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: