Krvave špinění

Dobrý den. Je mi 16 let a s přítelem jsem už víc jak rok. Beru HA Verezana. Před dvouma týdnama jsem měla dostat menstruaci a dostavilo se spíše takové krvavé špinění (jako kdyby se krámy zasekly). Od té doby kdy s přítelem spím tak mě to bolí..O co se jedná? Děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

Dobrý den. I při užívání antikoncepce se občas může objevit jistá nepravidelnost cyklu - špinění mimo termín menstruace. Pokud je to jednorázově a není to spojeno s žádnými dalšími potížemi ( výtok, bolest, svědění, zarudnutí..), není potřeba s tím nic dělat. Jestli máte potíže při pohlavním styku, mohlo by se jednat o zánět. Můžete zkusit samoléčbu např. výplachy ( Clogin, Rosalgin ), pokud toto nezabere, je nutné navštívit gynekologa.

MUDr. David Neubert
MUDr. David Neubert

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: NEUMED gynekologická ambulance s.r.o.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: