Kvasinková infekce, zánět močového měchýře

Dobrý večer. Mám důležitý dotaz..Asi před měsícem jsem začala pociťovat zvláštní pálení a svědění ve vagíně a tak jsem navštívila gynekologa.Zjistil, že mám kvasinkovou infekci a tak jsem brala 3 dny čípky a vše bylo ok.Z ničeho nic se mi asi za další týden udělaly v oblasti mezi vagínou a konečníkem takové vylezlé malinkaté pupínky bílé barvy a já nevím co s nimi.No a nakonec jsem před 5ti dny dostala zánět močového měchýře, dostala jsem antibiotika a nějak mě zase začíná pálit a svědit tam dole a na stydkých pyscích mám jakýsi bílý povlak..předem děkuji za radu. M.L.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, často po ATB terapii, která má vliv i na bakterie v pochvě, se objeví opětovný zánět, spíše nerovnováha poševního prostředí. Zkuste Vagi C nebo laktobacily, pokud není vše v již "rozjeté" fázi, tzn. probíhající infekce, mělo by to pomoci. Jinak budete muset opět na gyn.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
+3 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: