Kvasinkové onemocnění?

Dobrý den, chtěla bych se zeptat...ke konci listopadu jsem onemocněla mononukleózou,byla jsem přijata na hospitalizaci v nemocnici, kde mě léčili až 17 prášky.Po propuštění jsem měla ještě brát nějaký čas Essentiale forte.Doma mi ale začalo svědění+zarudnutí pochvy a když se k tomu přidal v lednu neobvyklý výtok musela jsem se objednat na gynekologii.Tam mi pan doktor předepsal Canesten vaginální tabletu a gel s tím že to jsou kvasinky a že to mám nejspíš z těch antibiotik.Ale dva dny po zavedení tablety mi začala menstruace, mazala jsem se i při ní canesten gelem.Po menstruaci zarudnutí z větší části zmizelo,ale ještě to není zcela bez zarudnutí a svědění.Výtok mám pořád, Nejsem si zcela jistá,že to byly /jsou kvasinky anebo snad ty se projevují průhledným táhlým výtokem který je z malé části bílý,bez zápachu, který mám pořád ne jen v období ovulace.Nepřipomíná mi „tvaroh“.Je možné, že jsem tableta nemohla působit dost dlouho kvůli menstruaci?Mám si to koupit ještě jednou,nebo je to normální?Nebo existují nějaké babské rady?Nevím si rady.Předem moc děkuji za odpověď . Anit 17

Odpověď odborníka:

Anit, dobrý den! Pokračuje-li Váš výtok, gynekolog Vám naň dá jistě nový lék. Na druhou stranu, pokud výtok skutečně nezapáchá, jak popisujete, a je z větší části čirý, půjde spíše o sekreci z Vašeho těla. Je možné, že po nemocniční léčbě je Vaše tělo "rozhozené". Dejte si čas, můžete zkusit nějakou očistnou metodu. Zhorší-li se obtíže, vyhledejte neprodleně gynekologa.

 
Líbí se vám odpověď?
+3 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Jak si poradit s ječným zrnem
Články: Jak si poradit s ječným zrnem
Ječné zrno je pupínek nebo...
Vyšetření štítné žlázy
Články: Vyšetření štítné žlázy
Vyšetření štítné žlázy je...
Poznejte příznaky klíšťové encefalitidy dříve, než bude pozdě
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: