Kýchání

Dobrý den, včera jsem byla u zubaře a ten mi umrtvoval zub kvůli vrtání. Umrtvenou jsem měla i část nosu a tváře. Po skončení působení anestezie mi neustále šimrá v nose a kýchám. Jak tomu zabránit?

Odpověď odborníka:

Dobrý den. Jedná se následek působení anestetika na vegetativní nervy v blízkosti zubu. Nejlépe se toho zbavíte, když si vezmete Nux vomica 9CH 3xdenně 5 granulí.

MUDr. Jaroslav Čupera
MUDr. Jaroslav Čupera

Specializace: Intenzivní medicína
Pracoviště: ARO Nemocnice Ivančice

 
Líbí se vám odpověď?
+2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Jak bojovat s periferními neuropatiemi? Všemi dostupnými prostředky!
Děloha
Články: Děloha
V těle je děloha uložena v...
Vyhněte se pasivnímu kouření: jste blíž nemocem i smrti víc, než si myslíte
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Brzlík
Články: Brzlík
Brzlík leží ve vrcholu...
Šest přípravků pro zdraví vašeho srdce
Články: Šest přípravků pro zdraví vašeho srdce
Srdce neúnavně přečerpává...
7 800 Tipů kam na výlet z celé ČR
Turistikou ke zdraví s Turistika.cz
Naposledy čtené: