L tryptofan

Dobry den, chci se zeptat, jiz 8tydnu uzivam Sertralin 100mg denne, muzu k tomu uzivat L-Tryptofan? Dekuji

Odpověď odborníka:

Dobrý den Jano, já bych Vám doporučila užívat pouze Sertralin. Domnívám se, že by užívání Tryptofanu neublížilo, ale raději nechávám užívat jeden lék,když pomáhá řešit aktuální stav a pokud není třeba užívat více léků najednou. Také Vám doporučuji kontaktovat Vašeho ambulantního psychiatra, aby Vám sdělil svůj názor. Děkuji za Vaši důvěru a přeji příjemný den.

MUDr. Šárka Kolacíová
MUDr. Šárka Kolacíová

Specializace: Psychiatrie
Pracoviště: TH Klinika, Clinterap

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
 
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x