Lanzul a chudokrevnost

Chtěla jsem se zeptat,už asi 10let beru Lanzul,je mi 40let a zjistili mě nedostatek železa,chtěla jsem se zeptat,jestli to může být kvůli tomu léku,menstruaciuž nemám,děkuji za odpověd Jana

Odpověď odborníka:

S užíváním Lanzulu chudokrevnost pravděpodobně nesouvisí. Hezký den.

MUDr. Nela Šrámková
MUDr. Nela Šrámková

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Ordinace praktického lékaře, Praha 8

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Proč nám cukají oči?
Články: Proč nám cukají oči?
Pod cukáním nebo svíráním...
Tuberkulinový test
Články: Tuberkulinový test
Tuberkulinový test je...
Závislosti a návykové poruchy
Články: Závislosti a návykové poruchy
Jaké jsou nejčastější druhy...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: