Lék cordarone

Dobrý den, začala jsem užívat lék na arytmie Cordarone a v letáčku jsem si přečetla, že se nesmí na sluníčko. Znamená to, že se již nesmím vůbec opalovat a v případě že budu, jaké jsou vedlejší účinky? Chtěla jsem jet letos k moři a teď nevím, zda vůbec mohu odjet. Děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

Dobrý den, slunce může zvyšovat negativní efekt léku na kůži, mohla byste mít vyrážky nebo jiné poškození kůže. Určitě ale použijte při pobytu u moře ochranný faktor na opalování s vysokým číslem nebo sun-block, stejně je opalování velmi rizikové a nebezpečné z hlediska rakoviny kůže. Tento ochranný faktor vás ochrání nejen proti nežádoucám efektům léku,ale také proti rakovině kůže. Opalování jako takové (bez ochranného faktoru) bych vám tedy rozhodně nemohla doporučit, je to spíše nebezpečné. Hezký den.

 
Líbí se vám odpověď?
+4 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: