Lék curacné a pleť

Dobrý den, už asi týden beru léky Curacné a k mírnému zlepšení došlo, už se mi zmenšily podkožní boláky, ale pořád jich tam několik je. Nicméně pleť mi začela strašně šupinatět a hlavně začela být hrozně mastná, předtím se mi sice mastila, ale né v takové míře. Ráno, když nanesu makeup je pleť trochu suchá, ale není mastná. Jenže v průběhu dne, ve škole začne být strašně mastná, vypadá to jako kdybych se na pleti příšerně zpotila. Tak se chci zeptat jestli je to tím lékem Curacné nebo je to něčím jiným? Děkuji

Odpověď odborníka:

Dobrý den. Zklamu bohužel Vaši důvěru- na kvalitu pleti má vliv řada velmi různých faktorů. Bez znalosti Vašeho celkového zdravotního stavu a vyšetření stavu kůže by jakékoliv pokusy o poradenství byly z lékařského hlediska značně nezodpovědné.

MUDr. Barbora Heřmanská
MUDr. Barbora Heřmanská

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Praktická lékařka pro dospělé

 
Líbí se vám odpověď?
-3 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: