Lék victoza

dobrý večer, mám cukrovku, p.doktorka mi k Metforminu předepsala injekce Victoza na zhubnutí a snížení cukru v krvi.Poslední 2 dny je mi po každém jídle špatně. nevím, zda nedělám chybu ve stravování-snídaně 1 rohlík s něčím nebo 1 tenký krajíček chleba, ve 12 hod 1,5 naběračky polívky, 14 hod. na 1/2 dlaně maso, 2 brambory, v 16 hod 1/2 jablka, v 18 hod 1 rohlík s něčím, ve 22 hod spánek.Nevím, porce jídla si myslím, že jsou malé ale nejím dost často? Možná bych měla jíst jen 3x denně. Poraďte prosím, děkuji Helena

Odpověď odborníka:

Heleno, diabetik se měl stravovat častěji denně (alespoň 5x) v menších dávkách. Pokud je vám po nových lécích špatně, prodiskutujte váš zdravotní stav s diabetoložkou, vhodné by bylo změření glykémie glukometrem několikrát denně, případně upravit dávky léků.

MUDr. Jana Moravcová
MUDr. Jana Moravcová

Specializace: Vnitřní lékařství
Pracoviště: Klinika infekčních, parazitárních a tropických nemocí v nemocnici Na Bulovce

 
Líbí se vám odpověď?
+5 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x