Léky

Dobrý den,moje matka užívá na zlepšení krevního tlaku léky Tritace 1,25, Aescin-Teva. Tlak krve je po těchto lécích dobrý.Trápí ji však vedlejší účinky léku Tritace.Užívá ho od začátku srpna a nejprve ji bolela hlava +tlak v očích,potom měla 2 měsíce zánět v ústech a posledních 14 dní pocituje velkou bolest v kříži,což ji velmi ztěžuje pohyb.Chci se zeptat, jestli tyto komplikace časem pominou a kdyby ne ,tak jestli je možné změnit lék?Její lékařka tvrdí ,že lék Tritace musí užívat stále.Měla nízký diastolický tlak 60-68.Děkuji za odpovědˇ.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, Pavle! Existuje řada léků proti vysokému krevnímu tlaku. Jsou z různých skupin, některé lze navzájem kombinovat. I v rámci jedné skupiny lze vyzkoušet několik preparátů, respektive příbuzných látek nebo lze vyzkoušet i lék z jiné skupiny. Výskyt nežádoucích příznaků je důvodem k záměne preparátu. Promluvte si o tom s lékařkou znovu. Popsané potíže nemusí být vedlejším účinkem léku Tritace.

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x