Léky

Dobrý den, píšu Vám ohledně jedné mé kamarádky. Bohužel je positivní a užívá antivirové léky. Nevím název, ale chci se zeptat - bere od každého denně 1 tabletu a chce si zkusit vzít více. Prý to musí pomoci. Chci se zeptat, je to nebezpečné a mám jí to rozmluvit? A co se může stát? Děkuji

Odpověď odborníka:

Dobrý den, je to nebezpečné, mohla by se předávkovat a mít závažné nežádoucí účinky. Pokud má kamarádka pocit, že léčba je příliš slabá, ať vyhledá svého ošetřujícího lékaře a promluví s ním o tom. Léčba takových infekcí je dlouhodobá a je velmi důležité, aby jí pacient dobře porozuměl. Jinak, podrobné informace o přípravku (když zjistíte název) najdete v kolonce SPC na webu www.sukl.cz - informace o léčivých přípravcích.

MUDr. Magdalena Žáková
MUDr. Magdalena Žáková

Specializace: Všeobecné lékařství
Pracoviště: Praktická lékařka pro dospělé

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: