Léky a přibírání na váze

Dobrý den již druhým rokem mám předepsané léky MOXOSTAD 0,3 MG, PRESTARIUM NEO COMBI 10MG/2,5MG z důvodu vysokého krevního tlaku. Mezi léčbou jsem bral také MILURIT a HYDROCHLOROTHIAZID. Během těchto dvou let jsem přibral na váze cca 20 kg.Měřím 170 cm vážím 100kg.Jsem oteklý v obličeji celkově jsem narostl a v poslední době pociťuji otékání nohou kolem kotníků a lýtek.Chtěl bych se zeptat zda to může souviset s léčbou,Děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

Po těchto lécích byste přibírat neměl. Doporučuji komplexní interní vyšetření a základní laboratorní odběry včetně vyšetření moči, pokud budete mít zájem, můžete mě s výsledky konzultovat.

MUDr. Jan Vachek
MUDr. Jan Vachek

Specializace: Vnitřní lékařství
Pracoviště: Klinika nefrologie VFN a Klatovská nemocnice, a.s., interní oddělení

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Mluvíte ze spaní? Nejezte v noci
Články: Mluvíte ze spaní? Nejezte v noci
Mluvíte ze spaní nebo ve...
Pálení žáhy nemusí být banalita. Může jít o velký problém!
Bolesti zad
Články: Bolesti zad
Alespoň jednou za život...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Gynekologické vyšetření
Články: Gynekologické vyšetření
Gynekologické vyšetření je...
Zánět slepého střeva
Články: Zánět slepého střeva
Tento nejčastější typ náhlé...
Mykózy – jedno z nejčastějších gynekologických onemocnění žen
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: