Léky na vysoký tlak a aritmii

Dobrý den, lékař mi předepsal na zvýšená tlak 165/105 lék Egiramlon a později z důvodu srdeční arytmie lék Nebilet. Asi po třech měsících užívání prvního léku se mi zvedly hodnoty jaterních testů, zejména u GGT z 2,68 na 4,5 ukat/l. Může to být v důsledku užívání tohoto léku ? Říká se, že jak jednou začne pacient brát léky na zvýšení tlak, že je musí brát celý život ?

Odpověď odborníka:

Dobrý den, některé léky mohou zvyšovat jaterní enzymy. Bude vhodné léky vysadit a zkusit nasadit jiné. Je také možnost chvíli neužívat žádné léky, aby se játra dostatečné zregenerovaly. Postu je vždy individuální dle pacienta.

MUDr. Zbyněk Cejnar
MUDr. Zbyněk Cejnar

Specializace: Vnitřní lékařství
Pracoviště: Krajská nemocnice Pardubice, interní klinika- kardiologické oddělení

 
Líbí se vám odpověď?
-2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: