Letrox a tetování

Dobrý den, prosím o radu. Jsem asi 5 let po odstranění štítné žlázy a užívám Letrox 150 6x týdně. Ráda bych si nechala udělat tetování a chtěla bych se informovat, zda by se nemohl vyskytnout problém vzhledem k užívání hormonů. Doslechla jsem se, že se to nedoporučeje lidem s poruchou štítné žlázy. Děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

Dobrý den, jediný důvod, který mě napadá v souvislosti se štítnou žlázou, kde by mohlo vadit tetování je obsah jodu v barvivě. Každopádně - Vy štítnou žlázu nemáte, tudíž se na Vás úplně nevztahují zákazy při nemocích štítnice. Mějte se hezky.

MUDr. Viktória Ďurovcová Ph.D.
MUDr. Viktória Ďurovcová Ph.D.

Specializace: Endokrinologie
Pracoviště: Soukromá endokrinologická ambulance, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Sklivcové zákalky Mám problém se zhoršujícími se sklivcovými zákalky. Objevily...
  • Suchý dráždivý kašel Mám takový problém. Dceři jsou čtyři roky a už asi dva...
  • Varikokéla Omluvte mě za mé časté dotazy , ale ještě bych se chtěl zeptat...
  • Zranění kolene (meniskus) Pane doktore, rád bych se na Vás obrátil s dotazem...
  • Svedive bolaky Uz 2 mesice trpim svedenim kuze na celem tele.pred par tydny se...
  • Insomnie -já normálně nespím už 22 let. Vše začalo tím, že jsem se starala o...
 
Naposledy čtené: