Lexaurin

Dobrý den.Užívala jsem občas lexaurin, ale nyní v poslední době ho beru denně, někdy i ráno a večer. Může být tento lék návykový ? Děkuji za odpověď,Šárka

Odpověď odborníka:

Dobrý den, může. Nevím, jaké potíže s ním řešíte, rozhodně by bylo dobré obrátit se na psyhciatra nebo psychologa a zajímat se o psychoterapii nebo zkusit sama jiné metody odstranění stresu a jiných psychických potíží (např. eft - technika emoční svobody, rodinné konstalace a podobně.) Hezký den.

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Kardiostimulátor oslaví půl století existence
Články: Kardiostimulátor oslaví půl století existence
První kardiostimulátor byl...
Problémy s erekcí jako zkouška vztahu?
Články: Problémy s erekcí jako zkouška vztahu?
Většina žen se někdy během...
Jak jste na tom s hořčíkem?
Články: Jak jste na tom s hořčíkem?
Trápí vás problémy se zády...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: