Lexaurin

Dobrý den, Už asi 10dní mě trápí nespavost,pocit na zvracení,bolest hlavy,vůbec to neustupuje. Byla jsem stim u své praktické lékařky a ta mě poslala do nemocnice na akutní neurologickou ambulanci. Udělali mi CT mozku a to je v pořádku. Jen mi našli v krvi více bílích krvinek, ale prý je to malí záněť tak se to nemusí léčit antibiotikama a z nemocnice mě propustili. Jenže bolest hlavy,pocit na zvracení,nespavost nepřestala. Tak jsem znovu naštívila mojí doktorku.A ta mi řekla, že to mám asi z nervů, že se stresuji, že mi bude špatně a asi to tak bude. Napsala mi lexaurin ( půl tablety při obtížích ) Už je to druhý den co ho užívám , sice spát můžu, ale na zvracení mi je pořád? Co mám dělat? Děkuji

Odpověď odborníka:

Dobrý den- rozhodně svou lékařku navštivte znovu. Není to obtěžování, ale naopak žádoucí spolupráce. Vaše lékařka má plné právo znát odpověď na ordinovanou léčbu a sama rozhodne o dalším postupu.

MUDr. Barbora Heřmanská
MUDr. Barbora Heřmanská

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Praktická lékařka pro dospělé

 
Líbí se vám odpověď?
-3 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: