Lindynette 20 krvaceni

Už několik let beru HA lindynete 20, a az ted zacinam mít problém s krvácením mimo menses. Pauzu jsem udělala 7denni. Jen jsem ha vzala o 2 dny déle, tudíž byla pauza 9ti denní, krvácení přestalo, dnes mám již 10tou pilulku z platicka a už 3 dny spinim, dnes dokonce silněji krvacim... Mohu se tedy zeptat kde je chyba?? Děkuji

Odpověď odborníka:

Příčinou může být opožděný začátek užívání první tablety z dalšího blistru. V tomto případě je zejména v prvních sedmi dnech snížena i antikoncepční účinnost. Doporučuji v užívání pokračovat, pokud jste v inkriminovaném období měla pohlavní styk, pak si sama udělejte těhotenský test či navštivte svého gynekologa. V dalším cyklu by se již krvácení nemělo opakovat. Kdyby se znovu objevilo i při užívání dalšího blistru, je potřeba gynekologické vyšetření.

MUDr. David Neubert
MUDr. David Neubert

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: NEUMED gynekologická ambulance s.r.o.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: