Lindynette

Dobrý den. Právě jsem začala poprvé v životě užívat HA, konkrétně Lindynette. Mělo to být nasazené 1. den menstruace. To je u mne těžko odhadnutelné, protože mám nepravidelně a nejprve několik dní špiním, stále víc a pak se rozjede velmi silné týdenní menses. (právě proto jsem s HA začala, že snad pomůže) A teď má otázka: Když jsem druhý den "špinila", nasadila jsem HA. Menstruace se už ale nerozběhla., vlastně se zarazila. Je to v pořádku? Může to tak být? Dnes mám šestou tabletku z toho svého prvního platíčka. A prakticky celý týden mne pobolívá podbřišek tak, jak to znám při menstruaci. Mám to vše nějak řešit? Neublížila jsem si? Děkuji Vám za odpověď. Lenka

Odpověď odborníka:

Dobrý den, nijak jste si neublížila, důležité je jen vědět, zda-li nedostavení se menstruace nemá příčinu v probíhající graviditě. Protože přesně nevíte, který den cyklu jste začala tabletky užívat, spoléhejte se na antikoncepční účinek až od druhého cyklu.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: