Lindynette na akné ?

Dobrý den, brala jsem 1 rok Diane 35 z důvodu akné, pak jsem na 3 měsíce přestala a poté začala zase se stejnou antikoncepcí, kterou již používám půl roku. Bohužel se mi asi před 3 týdny objevily popraskane žilky na nohou a i bolesti žil, občas byly i velké žíly viditelné, hlavně večer. Nyní jsem po poradě s gynekoložkou dostala antikoncepci Lindynette 20, ale dozvěděla jsem se že má slabý androgenní účinek, protože obsahuje gestoden.Je možné, že se mi akné vrátí? Bojím se, protože jsem se kvůli tomu hodně trápila a půl roku mi trvalo, než se to po prvním vysazení dostalo zase do normálu. Existují i jiné nízkohormonové ATK, které působí proti akné ? Děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

Akné se vrátit může, jiné typy antikoncepce s antiandrogenním účinkem existují ( několik), ale názvy nemohu uvádět, zeptejte se své gynekoložky.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: