Loupání a hnisání kůže na obličeji

Asi před několika dny se mi začala loupat kůže až do krve a také hnisat. Mažu si to mastí Calcium pantothenicum,ale kůže se mi odlupuje nadále.Posílám fotku jak kůže vypadá. Předem děkuji za radu.

Odpověď odborníka:

Bohužel je fotka neostrá a neuvádíte, zda je jen toto ložisko . Pokud je jedno, může se jednat o infekci - furunkl, potřebujete antibiotika v masti, takže navštivte praktického lékaře. s pozdravem

MUDr. Silvie Rafčíková, MBA
MUDr. Silvie Rafčíková, MBA

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: Centrum estetické medicíny

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Antibiotika klacid Za jak dlouho ze mě vyprchají antibiotika Klacid 500mg(1...
  • Bílý výtok Objevil se u mne bílý výtok bez svědění a bolesti. Občas se mi...
  • Cysta v prsu Je mi 25 let a dlouhou dobu mě trápila bolestivost levého prsu,kde...
  • Helicobactery pylori Chci se zeptat .. Na Gastroskopii mi našli vřed, který už...
  • Úraz hlavy Něco mi prasklo v zadní a horní části hlavy. Nedělám si legraci, fakt...
  • Bulka pod čelistí Manžel má už zhruba tři měsíce bulku na levé straně krku...
 
Naposledy čtené: