Loupani kuze na chodidlech

Dobry den,memu 2,5letemu synovy se zacaly na palcich u nohou tvorit puchyrky a loupat kuze. Objevuje se mu to i na pate a na polstarcich pod prsty.Myslela jsem,ze je to vymenou bot,ale tim to asi nebude. Zhorsuje se mu to kazdym dnem. Zacina to olupovanim a prejde to do puchyrku. Poradte mi prosim,co to muze byt a co proti tomu delat. Dekuji

Odpověď odborníka:

Dobrý den, může se jednat o formu atopického ekzému. Vyvolávající příčinou může být např. obu , zaponcení. Navštivte co nejdříve kožního lékaře, který předepíše chlapečkovi vhodný krém. Zatím můžete zkusit aplikovat Holthovu mast a kůži pravidelně promazávat např. vaselinou. LRJ

MUDr. Lucie Růžičková Jarešová
MUDr. Lucie Růžičková Jarešová

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: L - DermaMedEst s.r.o

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
 
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x