Luivac - 4,5leté dítě

Dobrý den, syn opakovaně trpí záněty průdušek a častým kašlem. Alergie ani astma se u něj neprokázaly. Imunolog mu proto nasadil Bronchovaxon, Ribomunyl a nyní nově Luivac. Je možné, že bude pokašlávat i z toho preparátu? Může mít bolesti těla jako při chřipce apod.? Děkuji.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, preparáty, které jste jmenovala patří mezi bakteriální lysáty, které posilují slizniční imunitu. Měly by zvýšit odolnost organsimu, ale nezabrání tomu, že se respirační infekce vůbec neobjeví. Někdy po nasazení těchto léků pacienti mohou zareagovat projevy jako počínající respirační infekt. Pokud Kašel , bolesti těla nastaly po nasazení preparátu, tak bych léčbu konzultovala s lékařem, který léky předepsal, Léčbu lze přechodně přerušit, a pak se k terapii vrátit, aby se zjistilo, zda -li příznaky souvisí s užíváním preparátu.

MUDr. Marcela Vorlíčková
MUDr. Marcela Vorlíčková

Specializace: Alergologie a klinická imunologie
Pracoviště: Immunia spol. s.r.o – Centrum prevence a léčby alergií a poruch imunity

 
Líbí se vám odpověď?
+2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Ječné zrno
Články: Ječné zrno
Ječné zrno, hordeolum, je...
Trápí vás dásně? Víme, co jim škodí!
Články: Trápí vás dásně? Víme, co jim škodí!
Správná péče o dutinu ústní...
Zdravé dásně – klíč ke zdravým zubům
Články: Zdravé dásně – klíč ke zdravým zubům
Krvácejí vám dásně? Pokud...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Naposledy čtené: