Lunafem

Dobrý den, beru antikoncepci Lunafem jeden měsíc. Menstruace proběhla v pořádku, ale teď v 1. týdnu braní prášků jsem si jeden den zapomněla prášek vzít (zjistila jsem to až po 12ti hodinách) a den před tím jsem měla pohlavní styk. V návodu se píše že se mám poradit s lékařem, ale je zrovna před víkendem a já nemám možnost zajít na gynekologii. Je možnost že bych byla těhotná? Děkuji za odpověď. Veronika

Odpověď odborníka:

Dobrý den, nadále pokračujte v užívání antikoncepce, navíc se k tomu ještě týden chraňte další antikoncepční metodou. Chyba v prvním týdnu užívání je riziková chyba, tedy určitě existuje možnost, že jste otěhotněla. Vyčkejte menstruace, zakupte si těhotenský test.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Chřipka při cukrovce
Články: Chřipka při cukrovce
Pokud máte cukrovku neboli...
Sexualita a chronická onemocnění u mužů
Články: Sexualita a chronická onemocnění u mužů
Velmi vysoký počet lidí po...
Vyrobte si domácí repelent proti klíšťatům
Články: Vyrobte si domácí repelent proti klíšťatům
Klíšťata nemá v lásce asi...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Enzymy urychlují hojení po úrazech a operacích
Články: Enzymy urychlují hojení po úrazech a operacích
Rychlost hojení do značné...
Červená skvrna od klíštěte může ukazovat na Lymeskou borreliózu
Klimatizace může ničit zdraví
Články: Klimatizace může ničit zdraví
Chystáte se na dlouhý let...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: