Lupiny :(

Dobrý deň. Pred asi mesiacom sa mi začali tvoriť veľké suché lupiny vo vlasoch, ktoré dosť svrbia a začali mi hrozne padať vlasy. Všimla som si že okolo každého vypadnutého vlasu je nános lupín alebo čo to je , ktorý obklopuje vlasovú cibulku a tak sa k nej nedostávajú vitamíny a nemôže dýchať, korienok je uplne malinký a nakoniec vlas vypadne. Prosím Vás neviete z čoho to vzniká a ako tomu môžem zabrániť ? Nemôže to byť aj z antikoncepcie ? užívam ju 4 mesiace .. ďakujem za odpoveď

Odpověď odborníka:

Může jít o projevy seborhoické dermatitidy, lupénky či dalších méně častých kožních chorob. Neodkládejte návštěvu kožního lékaře. Zatím můžete používat šampon z lékárny . např. Kerium DS apod.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: