Lupy

  • Dotaz od: Pavlína Holá
  • Publikováno: 2.10.2008
  • uLékaře.cz

Dobrý den, je mi 40let a mám 16ti měsíčního syna, léčím se s chronickým zánětem štítné žlázy, po porodu zvýšena dávka léku Letrox na 75mg. Od porodu trpím lupy bez svědění pokožky, vyzkoušela jsem všechny šampony z lékárny, ale můj problém pořád zůstává stejný. Někdy mám pocit, že kůže na hlavě je hodně napjatá, loupou se velké části kůže. Ještě kojím a nevím si rady. Mohlo by se jednat o hormonální poruchu?Děkuji, Holá

Odpověď odborníka:

Může se jednat o seboroickou dermatitidu, ale i lupénku. Hormonální změny po porodu a poporodní strees mohly tyto obtíže vyprovokovat. Navštivte kožního lékaře, který vám doporučí vhodnou léčbu i při kojení.

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: