Lze otěhotnět při menstruaci?

Dobrý den, mám takový dotaz.. Při menstruaci, která začala 4.listopadu, jsem začala brát antikoncepci. O týden později jsem pořád ještě trochu špinila, ale měla jsem s přítelem pohlavní styk a udělal se do mě. Od té doby špiním pořád, až do teď. Slyšela jsem, že je to od toho, že jsem začala brát prášky, a že se mi podle toho upravuje organismus. Je to pravda? Jak dlouho to špinění může trvat? Má to nějakou souvislost s tím, že se do mě udělal??Je to nějaka pravděpodobnost, že bych mohla být těhotná?? Předem děkuji za odpoveď.

Odpověď odborníka:

Dobrý den. První 3 měsíce po začátku užívání antikoncepce se může špinění objevit. Doporučuje se v užívání nepřestávat a hodnotit až po 3 měsících. Pokud jste užívání začala první den menses a neudělala jste žádnou chybu , k otěhotnění by dojít nemělo.

MUDr. David Neubert
MUDr. David Neubert

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: NEUMED gynekologická ambulance s.r.o.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: