Magnesium a zvýšená teplota

Dobrý den, mám dotaz ohledně užívání magnesia. Magnesium mi bylo doporučeno na křeče. Občas jsem totiž v noci cítila křeče v dolních končetinách. Tak jsem si tedy v lékárně koupila hořčík s vitamínem b6, ale po pěti dnech užívání jsem zpozorovala zvýšenou teplotu, která již přetrvává tři dny. Chtěla bych se Vás zeptat, jestli to může být projev předávkováním hořčíkem, nebo to s tím vůbec nesouvisí. Četla jsem, že jako projev nedostatku hořčíku je průjem, ten já ale nemám. Trápí mě pouze ta zvýšená teplota, jinak žádné obtíže nemám. Děkuji

Odpověď odborníka:

Vážená paní Marie, pocit zvýšené teploty, vyvolaný rozšířením periferních cév a zvýšeným prokrvením, může být vedlejším účinkem léčivých přípravků s hořčíkem. Pokud po vysazení hořčíku zmíněné obtíže vymizí, byly pravděpodobně způsobeny jeho zvýšeným přísunem do organizmu. S pozdravem, Milan Hrubý.

MUDr. Milan Hrubý
MUDr. Milan Hrubý

Specializace: Nefrologie
Pracoviště: Všeobecná fakultní nemocnice v Praze 2, IV. Interní klinika, Ambulance nutriční podpory

 
Líbí se vám odpověď?
+2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Léčíte se s vysokým tlakem? Hlídejte si oči
Články: Léčíte se s vysokým tlakem? Hlídejte si oči
Dříve platné teorie o tom...
Kolonoskopie se nemusíte bát
Články: Kolonoskopie se nemusíte bát
Poslal Vás lékař na...
Účinná léčba vypadávání vlasů pomocí Renokinu
Články: Účinná léčba vypadávání vlasů pomocí Renokinu
Vypadávání vlasů může být...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x