Mám návaly po operaci dělohy a vaječníků už 6 let

Dobrý den jsem po operaci vaječníků a dělohy asi 6 let a pořád mám návaly , každý měsíc chodím ke gynekologiii na injekce folívirin nebo tak nějak se jmenuje injekce která učinkuje tak 25 dní a poté hrozné návaly je možné s etoho nějak zbavit děkuji

Odpověď odborníka:

Vážená paní, operací Vám byl narušen Váš hormonální systém, tím, že netvoříte vlastní hormony, máte nejenom bolesti hlavy. Musíte se obrátit na endokrinologa, event. na lékaře provádějícího holistickou medicínu, V nejhorším se můžete objednat ke mně do ordinace: 606 802 598. Volejte mezi 19 až 20 hodinou, můžete volat kterákoliv den. V úctě primář MUDr. Jan Miklánek, Dr. h.c.

MUDr. Jan Miklánek
MUDr. Jan Miklánek

Specializace: Rehabilitace
Pracoviště: Studio pro zdraví

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x