Mam nemoc myasthenia grav...

mam nemoc myasthenia gravis,a chci se zeptat jastli mi muzu uškodit tablety triprim

Odpověď odborníka:

Dobrý den, u antibiotika/chemoterapeutika Triprim nejsou popisovány žádné účinky na myasthenia gravis. Interakce ale může být s některými současně podávanými léčivy, takže pokud nějaké berete, konzultujte to s lékařem, který vám Triprim předepsal.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Výživa a věk
Články: Výživa a věk
I když se to možná nezdá...
Noc jako prokletí pro astmatika?
Články: Noc jako prokletí pro astmatika?
Možná to znáte: sotva...
Poznejte srdeční infarkt – můžete zachránit život
Články: Poznejte srdeční infarkt – můžete zachránit život
Akutní infarkt myokardu je...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Zhubněte, a nedejte tak rakovině šanci
Články: Zhubněte, a nedejte tak rakovině šanci
Zbavení se i malého...
Pomozte si cvičením od bolestí zad
Články: Pomozte si cvičením od bolestí zad
Základem zdraví je zůstávat...
7 800 Tipů kam na výlet z celé ČR
Turistikou ke zdraví s Turistika.cz
Naposledy čtené: