Mám vysokou sedimsntaci

Lékař neví důvod , já žádné problémy nepozoruji , může to byt od štítné žlazy ? Nebo si mám dělat obavy. Moc děkuji

Odpověď odborníka:

dobrý den vysokou sedimentaci můžete mít v dusledku mnoha příčin - infekce ledvin?, nebo jiný zdroj infekce? autoimunitní onemocnění - např. revmatoidní zánět kloubů?? nebo jiné onemocnění, krevní onemocnění...atd. bylo by vhodné vyšetření internistou nebo revmatologem a hlavně laboratorní vyšetření víc kse zaměřením na vyhledání všech uvedených příčin. Onemocnění štítné žlázy - nejedná li se o zánět není příčinou vysoké sedimentace

MUDr. Gertruda Čápová
MUDr. Gertruda Čápová

Specializace: Pneumologie
Pracoviště: Privátní plicní ambulance, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Jak si poradit s ječným zrnem
Články: Jak si poradit s ječným zrnem
Ječné zrno je pupínek nebo...
Když za nemocné klouby může lupénka
Články: Když za nemocné klouby může lupénka
V případě těchto dvou...
Bronchitida: když průdušky trápí zánět a hlen
Články: Bronchitida: když průdušky trápí zánět a hlen
Akutní zánět průdušek...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Kreatin
Články: Kreatin
Ne, kreatin mezi anabolika...
Trpíte únavou? Laktobacily jsou řešením
Články: Trpíte únavou? Laktobacily jsou řešením
Únava je často jediný...
7 800 Tipů kam na výlet z celé ČR
Turistikou ke zdraví s Turistika.cz
Naposledy čtené: