Mapovity jazyk ?

Už delší dobu se léčím s chlamydie na trachomalis. Asi 2 měsíce, po tu dobu jsem bral různá antibiotika ( doxyhexal, Ciprinol, cotrimoxazol,ciplox ).Jelikož podle testovacich papirku na moč.Mam stale krev v moči jsem objednany na specialni vyšetřenì moč mechyře.Tři měsíce před tím ,jsem měl úraz páteře .Už půl roku jsem v neustálém stresu o zdraví .Asi před mesicem sen zjistil ,že mám otiskle zuby na jazyku.Po obou stranách. A před 14 dny se mi na hraně jazyka udělal flek s bílím ohraničením. Cca po týdnu zmizí a za nedlouho se udělá další o kousek dál. Mírně to pálí, jako když se opařím. Nevím co mám dělal a co by to konkrétně mohlo být.Na internetu jsem našel mapovity jazyk.Vypadá to podobně.Děkuju za radu

Odpověď odborníka:

Doporučuji objednat se ke stomatologovi, nemusí se jednat o záležitost s chlamydiemi. Hezký den.

MUDr. Nela Šrámková
MUDr. Nela Šrámková

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Ordinace praktického lékaře, Praha 8

 
Líbí se vám odpověď?
-2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
 
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x