Marvelon a algifen

Dobrý den, beru hormonální antikoncepci marvelon, ted jsem měla týdenní pauzu bez prášků (v této době jsem měla pohlavní styk), poté jsem dostala kvůli zánětu močového měchýře antibiotika Nitrofurantoin a kapky na bolest Algifen, které jsem začala brát první den společně s antikoncepční pilulkou. Teď jsem se dočetla, že Algifen snižuje účinnost steroidní antikopce. Hrozí nějaké riziko, že bych mohla otěhotnět? Děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Dobrý večer, při krátkodoobém užívání antibiotik nebo jiných léků nehrozí selhání antikoncepce. Můžete se tedy spolehnout, že jste bezpečně chráněna před možným těhotenstvím.

MUDr. Renata Kavanová
MUDr. Renata Kavanová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: soukromá praxe My.Gyn, s.r.o.

 
Líbí se vám odpověď?
+2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x