Masturbace

Dobrý den mám problémy se silnou menstruací, musím si měnit hygienické potřeby po dvou hodinách, v noci je to ještě horší někdy se stává, že zvracím, teď mívám k tomu 3 dny dopředu průjmy. Mám také psychické problémy a štítnou žlázu na hranici. Zkusila jsem brát HA po vysazení se opět vrátila problematická menstruace. Jelikož jsem neštastná, tak masturbuji několikrát do měsíce, myslím si, že to má vliv i na moji silnou menstruaci, defakto, že jsem si ji vlastně přivodila. Děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

dobrý den, masturbace na menstruaci vliv nemá.to se nebojte...doporučuji nasadit antikoncepci, většinou má příznivý vliv na menstruační obtíže.ikdyž nemáte vztah.nebo zkusit mirenu, více by vám řekl gynekolog.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: