Měla bych dotaz na změnu léků

Dobrý den je mi 60 a léčím se na vysoký krevní tlak nejprve jsem užívala enap-h a obvodní lékařka mi vyměnila tyto léky na vidotin,cynt,furon a bisoprol a ještě beru na ředění krve lavarin.Je možné tyto léky na vysoký krevní tlak změnit zpátky na ten enap-h? Děkuji za odpověd Zdena

Odpověď odborníka:

Změnu léků si zřejmě vyžádal Váš zdravotní stav, resp. nedostatečná kontrola krevního tlaku při užívání Enapu H. Navíc Enap H patří mezi starší léky, které se už dnes zpravidla nově nenasazují, ponechávají se např. jen pacientům, u nichž postačují. Jinak jsou k dispozici vhodnější alternativy, např. Vidotin. Proto si myslím, že změna zpět na Enap H není vhodná.

MUDr. Jan Vachek
MUDr. Jan Vachek

Specializace: Vnitřní lékařství
Pracoviště: Klinika nefrologie VFN a Klatovská nemocnice, a.s., interní oddělení

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: