Menses po miniiterupci

Dobrý den, zhruba před 10 týdny jsem byla na miniinterupci, to proběhlo vcelku dobře, hned ten den jsem odcházela domů, po 4-6týdnech se měla dostavit menses, která se nedostavila. Píchli mi injekci (agolutin či co), že to zabere. Nic. Tak mi dali léky Norethisteron, brala deset dní ráno a večer, že to do 4 dnů dostanu a stále nic. Už jsem z toho vážně nervozní. Vím že tomu psychika moc nepomáhá, ale už je to dost dlouho. Ráda bych ještě dítě měla. Děkuji za info.

Odpověď odborníka:

dobrý den, pravděpodobně bude třeba léčba i růstu sliznice, určitě navštivte gynekologa, postup bude dle výsledků a ultrazvuku.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Pravidelné říhání Chtěla bych se zeptat, už cca 10 let trpím něčím neobvyklým...
  • Mandlové čepy Potřebovala bych poradit co to může být, přítel se mi přiznal že...
  • Diskopatie páteře Moc prosím o radu, jak se zbavit bolestí krční páteře,popř...
  • Zrychlený tep, slabý puls Ráda bych se zeptala na jeden problém, který mě už...
  • Hpv vir u muže Před 8 dny jsem podstoupila konizaci děložního čípku.HSIL III...
  • Svrab Asi týden jsem měla na kůži svědivé pupínky, na kožím mi paní doktorka...
 
Naposledy čtené: