Mensruace

Dobrý den bere antikoncepci regulon a začala jsem dneska špinit je to normální?Když mám ještě týden čas?a můžu dál spát ze svojim přítelem??beru ji už 4 měsícem

Odpověď odborníka:

Dobrý den, doporučovala bych navštívit gynekologa, špinění je normální.S přítelem pokud mu toto nevadí pohlavní styk samozřejmě mít můžete.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Antibiotika klacid Za jak dlouho ze mě vyprchají antibiotika Klacid 500mg(1...
  • Bílý výtok Objevil se u mne bílý výtok bez svědění a bolesti. Občas se mi...
  • Cysta v prsu Je mi 25 let a dlouhou dobu mě trápila bolestivost levého prsu,kde...
  • Helicobactery pylori Chci se zeptat .. Na Gastroskopii mi našli vřed, který už...
  • Úraz hlavy Něco mi prasklo v zadní a horní části hlavy. Nedělám si legraci, fakt...
  • Bulka pod čelistí Manžel má už zhruba tři měsíce bulku na levé straně krku...
 
Naposledy čtené: