Menstruace 10 den.

Dobrý den. Pred 3 mesíci jsem prestala brát HA Lindinette 20.Tenhle mesíc jsem ji znovu zacala uživat,prvni tabletku jsem si vzala samozdrejme první den,menstruace. 7 den my menstruace skoncila,den nic a pak jsem to znovu dostala.Dnes to mam 10 den.Ale jen spinim,a mam bolesti bricha..Chci se zeptat jestly se to nejak srovná nebo mam navštivit lekaře.Jsem z toho špatná a nevim co mam delat. Mockrát dekuji za odpoved.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, nedělejte si z toho těžkou hlavu. Začala jste nanovo užívat antikoncepci a tak se mohou objevit potíže s tím spojené, což bývá právě špinění během prvních cyklů. Za lékařem nyní nemusíte. Antikoncepci užívejte pravidelně. Nepravidelné špinění během dvou, tří cyklů odezní.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Játra v ohrožení: jak poznat problém
Články: Játra v ohrožení: jak poznat problém
Játra jsou životně důležitý...
Karcinomy štítné žlázy
Články: Karcinomy štítné žlázy
Karcinom štítné žlázy je...
Vyšetření prostaty
Články: Vyšetření prostaty
Při vyšetření prostaty...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x