Menstruace

Je mi 29 let, v Unoru jsem prestala brat antikoncepci. Prvni menstruace prisla normalne a druha 12 dni po skonceni predesle. Po 46 dnech jsem dostala treti menstuaci. Prvni den probihal normalne avsak po posledni 3 dny je menstruace krev pouze uvnitrmenstruacni vlozky jsou ciste ale pripadne zasunuty tampon je lehce krvavy. Tehotenske testy vychazi negativne (8 pokusu). Vim ze antikoncepce rozhodi system, ale muze se dotavit takovyto druh menstuace? Dekuji za odpoved.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, máte pravdu, že tělo se musí opět "nastavit " na své hormony. Dosud je dlouhodobě dostávalo ve formě tablet. Tělo prostě reaguje a vypořádává se s tím po svém a může to trvat různě dlouho. 8 x negativní těhotenský test svědčí opravdu proti těhotenství i když žádný test není, jak se říká, na 100%. Nejspíše je tedy vše v pořádku i při takové menstruaci, jak ji popisujete, ale přesto doporučují navštívit vašeho gynekologa, aby zkontroloval, zda je vše skutečně jen vinou vysazené antikoncepce.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: