Menstruace

Dobrý den,užívám antikoncepci Yoseffine a nyní se mi po první stalo ze jsem dostala menstruaci o 8 dni dříve a stále trvá dnes je to již 10 den nikdy se mi tohle nestalo a ráda bych se zeptala jestli se s tím da něco dělat v užívání antikoncepce pokracuji dál mam jí vysadit děkuji

Odpověď odborníka:

Dobrý den. Pokud jste antikoncepci nově nasadila, snažte se vydržet 3 měsíce užívat a až pak hodnoťte. Jestli užíváte již dlouho, je vhodné se nechat vyšetřit.

MUDr. David Neubert
MUDr. David Neubert

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: NEUMED gynekologická ambulance s.r.o.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Vyšlo to! aneb Co čekat v raném těhotenství po umělém oplodnění
Močový měchýř
Články: Močový měchýř
Močový měchýř je dutý orgán...
Revmatoidní artritida: jíte správně?
Články: Revmatoidní artritida: jíte správně?
Starší pacienti s...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Naposledy čtené: