Menstruace

Dobrý den, Užívám čtyři roky hormonální antikoncepci. Před 3 měsíci jsem jeden měsíc vysadila, nyní už mám tedy dobrané druhé platíčko a stále jsem nedostala mentruaci. Těhotenské testy jsou negativní a ani mě nenapadá žádná příčina zpoždění menstruce (žádný stres, změna režimu a nic takového). Ráda bych se zeptala, jestli je možné, že mi jeden měsíc vysazení takhle rozhodil cyklus? Za 4 týdny jdu na preventivní prohlídku, zajímalo by mě jestli smím počkat nebo jestli je problém akutní a je třeba ho řešit hned. Děkuji za odpověď a přeji hezký den!

Odpověď odborníka:

Pro jistotu si zopakujte gravitest který je positivní již kolem 6 dne po případné koncepci a bude li negativní dokončete načaté platíčko a vyčkejte menses, když by se nedostavily zajděte na vyšetření. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x